بهترین دانشگاه های ترکیه

کشور ترکیه دارای تعداد زیادی دانشگاه می باشد که بیشتر این دانشگاه ها در لیست دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته اند. برای تحصیل در کشور ترکیه می بایست اسامی دانشگاه های برتر کشور ترکیه را بدانید تا بتوانید با تحصیل در این دانشگاه ها موفق به اخذ مدارک معتبر و اینده ای پر در امد شوید. در متن زیر لیست تعدادی بهترین دانشگاه های ترکیه امده است. 

بهترین دانشگاه های ترکیه

دانشگاه بیلکنت:

دانشگاه بیلکنت در کشور ترکیه اولین دانشگاه مطرح در این کشور می باشد که در لیست بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد. این دانشگاه در سال 1984 در شهر انکارا تاسیس شده است. تحصیل در دانشگاه بیلکنت ترکیه به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر می باشد. این دانشگاه شامل 9 دانشکده در رشته های هنر، ادبیات و علوم انسانی، حقوق و... می باشد. هزینه ی تحصیل در دانشگاه بیلکنت ترکیه در حدود 14 هزار دلار می باشد. 

دانشگاه فنی استانبول:

دانشگاه فنی استانبول یک دانشگاه معتبر در ترکیه می باشد. دانشگاه فنی استانبول یک دانشگاه دولتی می باشد. این دانشگاه در شهر استانبول واقع شده است. که اسم ان در لیست بهترین دانشگاه های جهان قرار گرفته و از رتبه ی بالایی برخوردار می باشد. 

دانشگاه حاجت تپه:

دانشگاه حاجت تپه یک دانشگاه معتبر بوده که واقع شده در شهر انکارا می باشد. این دانشگاه به عنوان دانشگاه علوم پزشکی ترکیه معروف بوده و معتبر ترین دانشگاه علوم پزشکی در ترکیه است. دانشگاه حاجت تپه به جز رشته ی پزشکی دارای انواع رشته های اقتصاد بازرگانی، علوم اموزشی، مهندسی، هنر های زیبا، علوم فضایی و... می باشد.

دانشگاه انکارا:

دانشگاه انکارا یکی دیگر از دانشگاه های معتبر در کشور ترکیه می باشد. این دانشگاه در سال 1925 تاسیس شده است که اولین رشته ی تحصیلی در ان رشته ی حقوق بوده است. این دانشگاه شامل 15 دانشکده و 31 موسسه ی تحقیقاتی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200