رشته های پرطرفدار در فرانسه

کشور فرانسه با داشتن دانشگاه های برتر در سطح دنیا هر ساله نظر تعدادی از دانشجویان خارجی را برای ادامه تحصیل در فرانسه جلب میکند ، رشته ها ی زیادی در این فضاهای آموزشی ارائه میشود امام تعدادی از آنها بیشتر مورد توجه و انتخاب از طرف دانشجویان قرار میگیرند و همین امر باعث بیشرفت بسیار این رشته هاو نیز شاناساندن کشور فرانسه از طریق تحصیل در آنهاست. تعدادی از این رشته ها عبارتند از :

  • رشته حقوق
  • مد و فشن
  • پزشکی و دندان پزشکی
  • تجارت بین الملل
  • فلسفه و هنر

رشته ی حقوق در فرانسه:

در حال حاضر این رشته بعنوان یکی از رشته های پرطرفدار در فرانسه شناخته شده که در دو  دوره ی ارشد و دکتری تدریس میشود. باید در نظر داشته باشیم که تمامی مدارک برای پذیرش در این رشته باید به زبان فرانسوی ترجمه شده و به تایید دادگشتری و وزارت علوم خارجه برسد.

رشته ی مد و فشن:

فرانسه دوره هایی از آموزش عالی در رابطه با رشته ی مد را برای شهروندان و نیز افراد خارجی برگزاز میکند و از این طریق باعث جذب افراد علاقه مند به دوره های بین المللی در این زمینه و نیز دانشجویان خارجی شده و به انهاد تضمین بکار بردن تمام خلاقیتشان را در این کلاس ها میدهد.

رشته پزشکی:

تحصیل در این رشته یرطرفدار در کشور فرانسه در دانشگاه های علوم پزشکی با درنظر گرفتن هر دو جنبه ی تئوری و عملی انجام میشود. تحصیل پزشکی در این کشور از زمان پذیرش تا فارغ التحصیلی تابع مقررات مشترک وزارت بهداشت و اموزش و پرورش میباشد.تحصیل در  دوره ی پزشکی عمومی حدودا 9 سال و داروسازی در فرانسه و دندان پزشکی حدودا 5 تا 6 سال زمان نیاز دارد.

رشته تجارت بین الملل:

داشتن رزومه ی قوی در رابطه با کار و تحصیل در این رشته که یکی از رشته های پرطرفدار کشور فرانسه است، فرد را در دریافت انواع بورسیه های تحصیلی در ایسن کشور یاری میکند. تحصیل در دانشگاه های فرانسه خود به عنوان قوی ترین رزومه ی تحصیلی در این زمینه محصوب میشود.

رشته فلسفه و هنر:

تحصیل فلسفه در فرانسه به سه صورت فلسفه ی اخلاق کاربردی: چگونگی رفتار ادمی، اخلاق هنجاری: باید ها و نبادهای اخلاق، اخلاق متافیزیکی: حقایق اخلاقی چه ماهیتی دارند. در طی دوره های آموزشی مختلف تقسیم میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200