بهترین دانشگاه های هلند

تحصیل در دانشگاه های هلند در سال های اخیر به عنوان کشوری که دارای دانشگاه های معتبر با رنک های خوب جهانی می باشد، مورد توجه دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا قرار گرفته است. بنابراین یکی از مسائل مهمی که در این رابطه مورد توجه دانشجو قرار می گیرد، کسب اطلاعاتی در رابطه با بهترین دانشگاه های هلند برای ادامه ی تحصیلات دانشگاهی در این کشور می باشد. در ادامه مطلب به چندی از برترین های این کشور خواهیم پرداخت.

دانشگاه های لیدن ، دلفت، آمستردام، مرکز تحقیقات و دانشگاه واخنینگن، اراسموس روتردام ، در لیست بهترین دانشگاه های هلند قرار می گیرند.

دانشگاه صنعتی دلفت:

اولین وبزرگترین دانشگاه فنی کشور هلند می باشد که 20000 دانشجو که چیزی در حدود 5000 نفر آن ها را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند، در این مرکز حال تحصیل هستند.

دانشگاه آمستردام :

این دانشگاه دارای بیشترین تعداد دانشجو در کشور هلند می باشد. و با داشتن 150 رشته ی تحصیلی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، از لحاظ رتبه ی جهانی در بین 50 دانشگاه اول در دنیا قرار دارد.

مرکز تحقیقات و دانشگاه واخنینگن :

این دانشگاه در بین 50 دانشگاه برتر در دنیا قرار دارد ویکی از بهترین دانشگاه ها در زمینه ی تدریس علوم کشاورزی و اجتماعی می باشد. که حودا 20 درصد دانشجویان آن را افراد خارج از کشور تشکیل می دهند.

دانشگاه اراسموس روتردام :

حوزه ی تحصیلی این دانشگاه بر 4 آیتم مهم سلامت، حکومت، فرهنگ و ثروت قرار گرفته است. و یکی از بهترین دانشگاه های هلند می باشد که 40 درصد از جمعیت دانشجویان آن را دانشجویان بین المللی تشکیل داده اند.

دانشگاه لیدن :

یکی از بهترین دانشگاه های هلند است که به نسبت تمام دانشگاه های دیگر آن، دارای قدمت بیشتری می باشد. و به لحاظ بکار گیری شیوه های مدرن آموزشی در تمام دنیا شناخته شده می باشد. دانشجویانی از صد کشور دنیا در حال تحصیل د دانشگاه لیدن هستند، که مجموعا به 20000 نفر می رسند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی تحصیل در خارج از کشور با مشاوران لگال اپلای در تماس باشید

021-88288200