رشته های پر طرفدار در کشور بلژیک

تحصیل در دانشگاه های بلژیک همانند تحصیل در آلمان و تحصیل در کانادا به دلیل رایگان بودن اکثر رشته ها بسیار پر طرفدار است و سالیانه افراد زیادی جهت تحصیل در این کشور به این کشور مهاجرت می کنند . 

در دانشگاه بلژیک لوون که دانشگاه بسیار عالی در این کشور است دارای انواع رشته های گوناگون و پر طرفداری است از جمله رشته هایی که در این دانشکده وجود دارد می توان به رشته ی علوم توان بخشی و حرکت شناسی،رشته ی مهندسی علوم زیستی،اقتصاد،علوم دارویی،پزشکی و... اشاره کرد که از بین تمامی رشته های گفته شده پزشکی پر طرفدار ترین رشته در این دانشگاه است از بین رشته هایی که در این دانشگاه تدریس می شود و افراد زیادی هم در ان تدریس می کنند می توان به حقوق،فلسفه و هنر اشاره کرد.

دانشگاه های ممتاز بلژیک

دانشگاه وریج بروکسل یکی دیگر از ایده ال ترین دانشگاه های کشور بلژیک است که افراد زیادی به دلیل موقعیت عالی و شرایط تحصیل در بلژیک و تحصیل رایگان در بلژیک و ویزای تحصیلی بلزیک و هزینه زندگی در بلژیک رشته های پر طرفداری که در این دانشکده وجود دارد در این کشور تدریس می کنند. این دانشکده سه شاخه ی پر طرفدار دارد کخ شامل ایتروبیئک به معنای علوم اجتماعی،پردیس ژت که مربوط به علوم و فنون پزشکی و سلامت است و پردیس که گرایش های فنی و مهندسی را  در خود جای داده است. اسن سه شاخه در کشور بلژیک دارای دانشجویان زیادی است که  این تجمع از دانشجویان به دلیل عالی بودن رتبه ی این دانشگاه و کیفیت عالی اموزشی و پر طرفدار بودن این گرایش هاست. از دیگر رشته هایی که در دانشگاه بلژیک تدریس می شود می توان به حقوق،علوم اقتصادی و اجتماعی،روانشناسی و علوم تربیتی،علوم مهندسی،علوم زیستی،پزشکی و دارو سازی،هنر و... اشاره کرد.


دانشکده ی گنت نیز از جمله مراکزی است که در جهان شهرت بسیاری دارد. در این دانشگاه در رشته های گوناگون افراد زیادی تدریس می شود. رشته هایی نظیر دامپزشکی،علوم سیاسی و اجتماعی،علوم پایه،فلسفه و هنر،مدیریت ،اقتصاد و نظایر ان تدریس می شود.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200