قوانین اموزشی اکراین

هر کشوری قوانین اموزشی خاص خود را دارد که جهت تحصیل در ان کشور می بایست از این شرایط و قوانی اموزشی اگاه بود قوانین اموزشی در هر کشور با توجه به چگونگی تحصیل در ان کشور متفاوت است. سالانه افراد زیادی از نقاط متفاوتی تصمیم به تحصیل در کشور اکراین می گیرند. جهت تحصیل با دیپلم در اوکراین همانند تحصیل در لهستان می بایست از قوانین اموزشی مطلع بود تا با دانش کامل در ان کشور تحصیل نموند. چگونگی نظام اموزشی در کشور اکراین در متن زیر به خوبی توضیح داده شده است. 

تحصیل در کشور اکراین

در کشور اکراین معمولا متقاضیان خارجی در دوره های اموزش عالی مشغول به تحصیل هستند و این کشور را جهت ادامه تحصیل در دوره های دانشگاهی انتخاب می کنند. بنابراین بیشتر توضیح در این متن اطلاع از دوره های عالی می باشد. در کشور اکراین همانند تحصیل در مجارستان ویا تحصیل در هلند اموزش عالی شامل دوره های بعد از دبیرستان است. 

دوره های آموزشی در اوکراین

بر طبق قوانین اموزشی در کشور اکراین دوره های اموزش عالی شامل چند مرحله است. مرحله ی اول شامل مدارس فنی و حرفه ای می باشد. مرحله ی دوم شامل تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای و مرحله ی سوم و چهارم شامل کالج ها و دانشکده ها دانشگاه های اوکراین می باشد. در واقع منظور از اموزش عالی دوره ی چهارم می باشد.

شرایط تحصیل در اکراین

جهت تحصیل رایگان در کشور اکراین برای ورود به مقاطع دانشگاهی نیاز است دوره های دبیرستانی را در کشور خود با موفقت بگذرانید. دوره ی لیسانس در کشور اکراین یک دوره ی چهار ساله می باشد. لازم به ذکر است که در صورتی که رشته ی شما پزشکی باشد باید حدود 6 سال تحصیل کنید. دوره های کارشناسی ارشد نیز یک دوره ی 5 ساله می باشد. تحصیل در مقطع دکترا 3 سال به طول می انجامد. 

هزینه ی تحصیل در اوکراین در دانشگاه های این کشور بسیار کم است. همچنین جهت تحصیل به زبان اکراینی در این کشور برای شما یک دوره ی یک ساله برگزار می شود تا اطلاعات لازم را کسب نمایید. 


برای اطلاعات بیشتر و مشاوره ی تحصیل در خارج از کشور به وبسایت لگال اپلای مراجعه فرمایید
021-88288200